۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸
کد خبر: 1006144

زهرا یساقی، مدیر گروه سابق گروه دانش و اقتصاد رادیو جوان دار فانی را وداع و آسمانی شد.

تهیه کننده باسابقه رادیو در گذشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، زنده یاد زهرا یساقی متولد سال ۱۳۵۲ بود. وی قبل از مدیریت گروه دانش و اقتصاد رادیو جوان تجربه نویسندگی و تهیه کنندگی هم داشت.

شادروان در سال های ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۶ سردبیری برنامه  بچه های انقلاب را به عهده داشت. همچنین نویسندگی، سردبیری و تهیه کنندگی برنامه هایی مثل صدای جمهور، هیئت ملت، چهارراه جوانی، سلام کوچولو و ... را به عهده داشت.
زنده یاد یساقی در جشنواره های رادیو هم به عنوان داور حضور داشت. همچنین "بداهه پردازی در رادیو" را در باشگاه رادیویی جوان تدریس کرده است. وی بازنشست شده بود.

معاون صدا نیز در پی درگذشت زنده یاد زهرا یساقی پیام تسلیتی صادر کرد؛

مدیری که نویسنده ای خلاق بود

هوالباقی

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در نهایت تأسف و تأثر در نخستین ساعات صبح روز جمعه ۲۶ مرداد، مدیر سابق گروه دانش و اقتصاد رادیو جوان سرکار خانم  "زهرا یساقی" دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. این خبر به قدری جانسوز بود که به دشواری به باور نشست. شادروان پیش از مدیریت گروه دانش و اقتصاد رادیو جوان، برنامه ساز حرفه‌ای و نویسنده خلاق بود و همیشه با جان و دل در رادیو فعالیت می کرد. وی تجربه تهیه کنندگی، سردبیری و نویسندگی برنامه هایی اعم از چهارراه جوانی، صدای جمهور و ... را به عهده داشت و به اخلاق و ادب در میان همکاران شهره بود.
بدین وسیله ضایعه فقدان اندوهبار هنرمند توانای رادیو  را به همکارانمان در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خصوصاً اهالی رادیو تسلیت می‌گویم، برای آن عزیز سفر کرده غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه ایزد منان خواستارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.